Читайте нас в соціальних мережах

На аварійному перехресті проспекту Степана Бандери — вулиці Глиняної змінили організацію дорожнього руху (фото)

Понеділок, 02 вересня 2024 13:34
Про це розповіли і тернополяни і працівники патрульної. 

"Інформуємо, що на перехресті проспекту Степана Бандери — вулиці Глиняної змінили організацію дорожнього руху. Відповідно до нових змін, з вулиці Глиняної дозволяється рух праворуч, про це інформує відповідний дорожній знак. А на проспекті Степана Бандери дозволяється рух прямо", -відзначили у поліції. 

У Фейсбук користувачі детально описали новвоведення.

"Відсьогодні автомобілям заборонено перетинати вул.С.Бандери в районі 18 школи. На перехресті С.Бандери-Глиняна-Тютюника (нижче будинку Залізничників) та на перехресті С.Бандери Шухевича (поворот до Старого парку нижче стадіону) змінили схему організації дорожнього руху. На даному відрізку організували 5 смуг звузивши існуючі. Завдяки цьому утворилися додаткові смуги посередині для повороту ліворуч (в напрямку з центру на вул.Шухевича та в напрямку від обласної лікарні до 18 школи). Найбільша зміна сталася трохи нижче на перехресті С.Бандери-Глиняна. Це відоме своєю аварійністю перехрестя", -йдеться у дописі. 

За 3 останні роки тут відбулося близько 30 ДТП в тому числі із загиблими.

Ситуацію потрібно виправляти і логічним рішенням було б встановлення тут світлофору, про що просили тернополяни в петиції ще 2021-го року, але схоже відповідальні особи знайшли свій "оригінальний" варіант вирішення цієї проблеми, а саме просто заборонити рух з вулиці Глиняної прямо на вул. Тютюнника та поворот ліворуч в напрямку центру. Тепер весь трафік з вул.Глиняної повинен їхати праворуч і одразу через 2 смуги перелаштовуватися ліворуч, щоб повернути в стрий парк і вже тоді в об'їзд через вул.Паркову їхати в центр.

"Ми не претендуємо на звання крутих спеціалістів в галузі дорожнього планування, але кількість непродуманих рішень під час цієї зміни з подальшими негативними наслідками просто зашкалює, тому хочемо трохи спрогнозувати те, що буде згодом. 1. Якщо рішення не встановлювати світлофор було прийняте через те, що боялися утворення заторів, то натомість створять нові затори в сторону старого парку з усіх автомобілів, що виїжджатимуть з вул.Глиняної. 2. Куди їхатимуть усі автомобілі зі Східного масиву, які раніше їхали цією дорогою біля "Чайки" і в центр? Скоріш за все, через декілька тижнів звикання, вони одразу їхатимуть через вул.Слівенську-Бандери, що створить затор на цьому напрямку. Для того, щоб в людей була можливість добратися альтернативним шляхом в центр, можна було б зробити двосторонній рух по вул.Татарська (біля автошколи "Форсаж" з виїздом біля "Авалону") де є світлофор і поворот був би безпечним, але ж ні, цього не зробили. Відповідно тепер в людей є лише одна дорога в центр, по С.Бандери. 3. Як такій кількості автомобілів з Глиняної безпечно пепелаштовуватися через 2 смуги ліворуч питання теж цікаве?", - зауважують дописувачі. 

Безпека для пішоходів і дітей зокрема також під питанням, оскільки замість острівців безпеки тепер вони мають 5 смуг, які потрібно перейти, і актуальнішим це питання стає під час відключень світла та в пізню пору коли світлофори не працюють.

Також актуальний напрямок, який тепер став закритим (або суттєво ускладненим) це проїзд з району автовокзалу до району 6 магазину, який здійснювався через Глиняну-Тютюнника.

Тернополяни пропонують поставити там світлофор. 

"Замість 5 смуг можна було б просто звузити їх до 3 метрів, щоб зменшити швидкість всіх потоків, а посередині організувати розділювальну смугу, на якій організувати острівці безпеки, або без таких. Ця розділювальна смуга шириною до 3 метрів дала б можливість автомоблям, які перетинають вул.Бандери з вул.Глиняної призупинитися посередині вулиці і мати нормальний огляд з правого боку на трафік, що їде зверху і переконавшись в безпечності продовжити рух далі, а якщо транспорт зверху таки їде, то зачекати не створюючи суттєвої перешкоди в русі. Дуже часто саме це ставало причиною ДТП на цій ділянці, бо автомобілям потрібно було одразу перетнути 4 смуги, а якщо на підйомі вверх на світлофорі стояли автомобілі, то вони заступали огляд з правого боку і потрібно було виїхати на протилежну сторону дороги, щоб щось побачити. Також для кращої оглядовості зліва можна було б заборонити зупинку по вул.Бандери за 30м. перед перехрестям з вул.Гляняна", - наголосили тернополяни. 

photo_2024-09-02_12-53-37_2.jpg

photo_2024-09-02_12-53-36.jpg

 

 

 

 

ОСТАННІ НОВИНИ

Додати коментар



ЗАРАЗ ОБГОВОРЮЮТЬ