Однак, як і з іншими платформами, тут теж дуже часто відбувається блокування акаунта.
У чому причина таких обмежень?
Заблокувати обліковий запис у Фейсбуці можуть як автоматично, так і вручну, співробітниками компанії. Найчастіше блокування відбувається автоматично, і в таких випадках відновити доступ зазвичай можливо. Однак якщо рішення ухвалив модератор, процес відновлення буде значно складнішим.
Поширені причини блокування:
- проблеми, пов'язані з акаунтом, регіоном реєстрації та способами оплати;
- порушення, що стосуються змісту оголошень - реклама не повинна містити матеріали для дорослих;
- порушення авторських і суміжних прав;
- невідповідність сторінок, на які веде реклама;
- неявні правила, які стають відомі тільки після блокування;
- помилкове блокування - у такому разі відновлення відбувається досить швидко.
Як відновити доступ до акаунта?
Насамперед потрібно з'ясувати причину блокування. Інформацію про це можна знайти в повідомленні від Фейсбук в акаунті або на електронній пошті. Якщо заблоковано рекламний акаунт або весь бізнес-менеджер, потрібно зайти в розділ «Якість акаунта» і запросити перевірку. Ваш запит надішлють у відділ з правил і політики, де його розглянуть.
Радимо прочитати статтю від AffCommunity «Керівництво з відновлення рекламних акаунтів Facebook у 2024 році».
Відповідь за результатами перевірки буде надіслано на електронну пошту, пов'язану з профілем, або з'явиться в особистому кабінеті, або ж у спеціальному розділі «Якість акаунта». Якщо з'ясується, що блокування було помилковим, проблему можна вважати вирішеною.
У разі, якщо автоматичний запит не допоміг, необхідно заповнити спеціальну форму для звернення до адміністрації. Вкажіть контактні дані, інформацію про власника акаунта та причини, через які акаунт було заблоковано, і надішліть запит на його відновлення. Якщо ви отримали відмову, але впевнені, що серйозних порушень не було, варто надіслати повторне звернення.
Інший варіант розблокування акаунта - це написати в службу підтримки через спеціальну сторінку або звернутися в чат техпідтримки.
Уникаємо проблем з обліковим записом
Щоб краще зрозуміти правила соціальної мережі, рекомендується ознайомитися з ресурсами, такими як Довідковий центр. Майте на увазі, що акаунти не відновлюються в разі порушення авторських прав або перенаправлення реклами через редиректи.
Бажано не створювати новий акаунт і повторювати дії, які призвели до блокування, особливо якщо проблеми були пов'язані з сайтом, скриптами та іншими технічними моментами. Завжди використовуйте платіжні засоби, зареєстровані на власника акаунта або Ads Manager.
ВАЖЛИВО! Якщо запускаєте трафік на сірі офери, завжди використовуйте White Pages у зв'язці з клоакінгом. Таким чином, модери і боти потраплятимуть на Вайтпейдж, а юзери бачитимуть ваш оффер.
Уникайте використання проксі або VPN для підміни оригінальних IP-адрес. Не варто різко підвищувати рекламний бюджет і не запускайте розкрутку продуктів з нових акаунтів. Завжди дуже уважно перевіряйте облікові записи перед додаванням їх в Ads Manager і суворо дотримуйтесь правил, щоб не допустити вимкнення акаунта.
Якщо виникли питання з обліковим записом, то завжди є можливість взяти RDP акаунт в оренду. Де це можна зробити? Читай статтю «Де брати RDP-акаунти Facebook?»
Підсумок
Під час запуску кампанії проводять аналіз кількох чинників:
- Рекламний акаунт Facebook.
- Зміст зображення і тексту оголошення.
- Цільову сторінку або сайт, куди веде реклама.
- Хто запускає кампанію.
- Країна, де знаходиться рекламодавець.
- Відповідність рекламованого ресурсу і його змісту чинним правилам.
- Використовуваний спосіб оплати.
І пам'ятайте, що блокування рекламного акаунта - це не критична проблема, а звичайна ситуація для багатьох фахівців з арбітражу трафіку. У такі моменти ваша партнерська програма з арбітражу може надати необхідну допомогу та рекомендації. Відновлення доступу може зайняти деякий час, але в більшості випадків (за відсутності грубих порушень), це цілком можливо.