Читайте нас в соціальних мережах

Створення промо ролика - особливості процесу

Середа, 10 квітня 2024 16:53
Створення промо ролика - особливості процесу
Проморолик – це короткий відеоролик, який рекламує продукт, послугу чи компанію.

Він може бути використаний на веб-сайті, соціальних мережах, на виставках або інших заходах - промо ролик доречний скрізь.

Основні принципи створення якісного промо відео

Відеоконтент, що продає, повинен бути виконаний професійно, красиво і грамотно, з урахуванням основних маркетингових принципів і прийомів. Серед основних принципів створення ролика:

  • Чіткість мети. Треба правильно визначити, який результат хочеться отримати за допомогою відео.
  • Вивчення цільової аудиторії, знайомство з тими, кому адресовано відеоролик: бажання, уподобання, реакції, вік, стать, спосіб життя та інші параметри.
  • Виявлення головних переваг продукту і того, як він може задовольнити потреби вашої цільової аудиторії. Що робить товар чи послугу унікальним?
  • Використання сильного заклику до дії.
  • треба бути короткими, але змістовними у викладі інформації. За більшою мірою використовуються образи, музика, звуки, зорові переходи, ефекти замість тексту чи мови.

Що таке бриф, і для чого потрібні рекламні ролики

Щоб і замовник, і глядачі залишилися задоволеними результатом, потрібний докладно заповнений бриф. Саме з цього документа розпочинається вся робота. Відеопродакшну бриф допомагає зрозуміти, чого саме хоче замовник, яким він бачить готовий ролик. Крім того, документ, у якому чітко прописані усі деталі, захищає інтереси клієнта.
При заповненні брифа можна розраховувати на допомогу. Якщо клієнт не знає, чи потрібна йому графіка, якою має бути стилістика відео та інші тонкощі.
Щоб продавати продукт за допомогою рекламного ролика, потрібно чітко розуміти, в чому полягає цінність товару чи послуги, чим ваша пропозиція відрізняється від інших. Розставити усі акценти дозволяє бриф. Він допомагає повністю поринути у продукт. Важливо максимально докладно заповнювати бриф, прикріплювати посилання та матеріали на тему, ділитися всіма думками та ідеями. Важливо зрозуміти, яким буде tone of voice готового ролика, тобто як компанія звертається до цільової аудиторії — серйозно чи з гумором, чи неформально, чи по-діловому. Бриф також допомагає розібратися, які завдання має вирішувати відеореклама.

Принципи зйомки промо ролика

Незважаючи на те, що промо ролик знімається у вільному режимі, його творці дотримуються певних правил. Ці правила диктуються здоровим глуздом – кінцевий продукт має притягувати глядача та мотивувати на здійснення цільової дії. В основі відеозйомки лежать три головні принципи:

  • Оптимальна тривалість ролика – 3 хвилини. Знімати годинний рекламний фільм недоцільно, оскільки він зможе утримати увагу глядача;
  • Швидка динаміка подій. Під час зйомки промо акцент робиться на кліповій свідомості. Увага глядача утримується за рахунок зміни планів кожні кілька секунд;
  • Якісний звук. Сторонні шуми здатні занапастити найгеніальніший проект. Щоб цього не сталося, необхідно приділити особливу увагу відомості про звукові доріжки на монтажі.

Компанії звертаються до зйомки промо-роликів з однієї причини – відеоформат надає простір для креативу. Він має кілька переваг:

  • Відсутність асоціацій із рекламним продуктом. Люди можуть зіткнутися з промо в інтернеті, точці продажу та інших місцях, які не мають прямого відношення до рекламних медіа;
  • Свобода від обмежень у хронометражі. Телевізійна реклама існує у тісних рамках, чого не можна сказати про промо. Режисер ролика використовує тимчасовий аспект у вільному ключі та відштовхується від встановлення зв'язку зі споживачем;
  • Ігрова форма. Промо-ролики приваблюють як змістом, і формою. Вони передбачають живу взаємодію з глядачем, яка досягається за рахунок жарту, несподіванки та інших методів емоційного впливу.