Читайте нас в соціальних мережах

КРАІЛ запустили чат-бот у месенджері Telegram

Понеділок, 11 березня 2024 21:24
КРАІЛ запустили чат-бот у месенджері Telegram
Комісія з регулювання азартних ігор і лотерей регулярно розширює можливості гравцям, для зв'язку.

Черговим нововведенням став запуск бота в Telegram, який відповість на найпоширеніші запитання та допоможе громадянам країни з вирішенням основних проблем. Як повідомили в КРАІЛ, такий підхід робить систему контролю більш продуктивною, адже зв'язок зі службою підтримки залишається регулярним, але дає змогу розвантажити операторів "гарячої лінії", які часто відповідають на поширені запитання.

Основні можливості чат-бота

З метою розширення способів інтеграції цифрових систем до органів виконавчої влади, впровадити бота, який зможе спілкуватися з громадянами країни у звичному для них месенджері - чудова ідея. Тепер інформацію про легальні казино можна знайти не тільки за посиланням зі слотами http://www.gazeta.lviv.ua/slots, а й на сайті КРАІЛ, а також у їхньому офіційному комп'ютеризованому помічнику. Як повідомляють представники комісії, з часом функціонал бота буде розширено, але поки що він може виконувати такі функції:

  • давати інформацію про легальні гральні заклади, з посиланнями на їхні офіційні сайти;
  • надсилати людині список нелегальних закладів, що вкрай важливо в інформуванні громадян;
  • підказка для користувача про можливі способи отримання публічної інформації;
  • дати вичерпну відповідь про способи зв'язку з КРАІЛ;
  • приймати дані про виявлені порушення з боку грального бізнесу;
  • інформувати гравців або їхніх близьких про правила відповідальної гри, способи самостійного обмеження доступу до лотерей, казино чи букмекерів.

Додатково бот здатен давати відповіді на деякі поширені запитання. Зокрема, інформацію, що стосується безпосередньо КРАІЛ, їхніх офіційних адрес електронної пошти, посилання на необхідну інформацію та інше.

Що відомо про розширення можливостей бота

Наразі говорити про "покращення" якості обслуговування клієнтів за допомогою програмного забезпечення зарано. Уперше інформація про запуск чат-бота була опублікована на сайті комісії з регулювання азартних ігор і лотерей лише 14-го лютого поточного року. Наразі чат-бот проходить своєрідну "обкатку" в режимі реальної роботи, а за його відповідями на запитання та продуктивністю роботи стежать фахівці.

Також стало відомо, що боту додано функцію одночасного листування одразу з кількома користувачами, але про точну кількість оброблюваних чатів поки не повідомляють. Щоб поставити запитання чат-боту, користувачеві необхідно:

  • завантажити і встановити додаток Telegram на смартфон, планшет або комп'ютер;
  • зареєструватися в месенджері;
  • знайти через пошук бота, вбивши в рядок його унікальний ID @krailhelp_bot;
  • натиснути /start для початку роботи;
  • обрати необхідний розділ із запитанням.

Можливо, у майбутніх оновленнях буде інформація про рейтинги гральних закладів або їхніх умов, що значно полегшить азартним громадянам України пошук найкращих казино та букмекерів. Поки всю інформацію про організаторів грального бізнесу можна отримати за посиланням на незалежний портал, де описано найкращі казино з мінімальним депозитом http://www.gazeta.lviv.ua/casino-type/minimal-deposit.

Впровадження бота сприятиме поліпшенню якості обслуговування клієнтів, а також швидкості реагування фахівців на виявлені порушення. На думку керівника КРАІЛ, зараз своєчасне інформування громадян країни та боротьба з нелегальними казино є пріоритетними завданнями для фахівців комісії та за допомогою бота можна багаторазово збільшити ефективність усіх відомчих структур.



ЗАРАЗ ОБГОВОРЮЮТЬ